Reklamacije, povrat sredstava i odustanak od ugovora

SIMI PR – zaštita prava potrošača i postupak reklamacija

Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl. Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl. Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).

Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine.

Reklamacije slati na e-mail adresu memora.srbija@gmail.com. Nakon što primimo Vašu reklamaciju ona će biti razmotrena u roku od deset radnih dana od podnošenja reklamacije, a kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (oštećena ambalaža, iscurela tečnost, ugnječenje i sl.) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate na memora.srbija@gmail.com. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Potrošač može da ostvari svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 godine.

Validni su sledeći rokovi:

  • 8 dana – rok u kome prodavac mora da odgovori na reklamaciju
  • 15 dana – rok za rešavanje reklamacije

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

📄 OBRAZAC REKLAMACIJE (PDF)

Odustanak od ugovora

Predugovorno obaveštavanje potrošača vrši se tako što su kupcu pre plaćanja objašnjeni uslovi kupovine kao i prikaz specifikacija celokupne porudžbine.

Po Zakonu o zaštiti potrošača, član 27, potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana. Pravo na odustanak ostvaruje se popunjavanjem Obrasca za odustanak i slanjem popunjenog obrasca trgovcu u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju odustanka potrošač snosi samo troškove povraćaja robe.

Obrazac se može preuzeti klikom na link:

📄 PRAVILNIK O OBLIKU I SADRŽINI OBRASCA ZA ODUSTANAK (PDF)

Email adresa za odustanak od ugovora: memora.srbija@gmail.com

SIMI PR je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od potrošača, najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.

Povrat robe kod odustanka od ugovora na daljinu dostavlja se na adresu: Pavla Vuisića 11/3, 21000 Novi Sad.

Protekom roka od 14 dana prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

SIMI PR obaveštava potrošače da svi troškovi nastali povratom robe kod odustanka ugovora na daljinu padaju na teret potrošača.

Kontakt

📞 063/805-94-90
🏠 Pavla Vuisića 11/3, 21000 Novi Sad

© 2025 SIMI PR. Sva prava zadržana.